Skip to main content

Marketingový audit

Aktivít, Webstránok a Eshopov

Nechajte si vypracovať hĺbkový marketingový audit. Pozrieme sa na váš biznis, web, alebo eshop v kontexte konkurencie, marketingovej stratégie, sociálnych sieti, PPC kampaní, nastavení KPI a rentability.

Náš marketingový audit vám pomôže nastaviť obchodnú a marketingovú stratégiu, ktorá bude úspešná.

Audit súčasných marketingových aktivít
  • zhodnotenie marketingovej stratégie
  • zhodnotenie stanovených kľúčových metrík efektívnosti,
  • návrh nových metrík
  • aktualizácia marketingových cieľov
PPC kampane – audit
  • analýza dodržiavania základných odporúčaní
  • report kvality kampaní a ich príležitosti pre zlepšenie
  • audit stavu produktových feedov, ich prehľadnosť, prispôsobiteľnosť pre
  • marketingové platformy a čitateľnosť z pohľadu ich špecifikácií
  • analýza PNO z pohľadu segmentu, konverzného pomeru a porovnanie v rámci trhu
  • analýza zobrazovania v display sieti
  • analýza remarketigových aktivít
Audit konkurencie
  • porovnanie najväčších konkurentov a zhodnotenie ich komunikácie a stratégiu
  • audit marketingových aktivít konkurencie
  • analýza webových stránok konkurencie
Audit sociálnych sietí
  • audit potenciálnych publík pre jednotlivé produkty – služby
  • definovanie obsahu pre jednotlivé produkty
  • návrh merania a vyhodnocovania
SEO Audit
  • analýza  kľúčových slov
  • záznamy v SERPe Google
  • analýza zobrazenia a pozícií
  • prítomnosť a funkčnosť štruktúrovaných údajov
  • audit spätných odkazov
  • audit onpage a offpage faktorov
Audit porovnávačov cien a vyhľadávačov tovarov
  • audit Heureka.sk, recenzií, zobrazenia produktov v katalógu a v prostredí konkurencie
  • audit nastavení Favi.sk a Favi.cz, audit nákladov a zobrazenia
  • audit Biano.sk, náklady, zobrazenia kategórií a produktov
Audit webu – eshopu
  • audit užívateľského prostredia z pohľadu zákazníka
  • analýza UX/UI nastavenia webu
  • analýza Call-to-Action buttonov
  • audit filtrácie a navigácie
  • analýza formulárov a možností generovania merateľných výsledkov
  • krokovanie zákazníckeho správania od návštevy po stanovenú konverziu

Výkonnostný online marketing

Nestraťte sa vo svete marketingu. Radi Vám poradíme a nastavíme výkonnú reklamu/kampaň.

SEO

Chcete byť prvý v Google? SEO, resp. search engine optimization, je dlhodobý proces, počas ktorého prispôsobujeme obsah a technickú stránku webu algoritmom vyhľadávačov. Odmenou je vyššia pozícia vo vyhľadávaní a vyššia návštevnosť.

PPC

Najrýchlejší spôsob ako priviesť užívateľov na váš web a dosiahnuť viditeľné výsledky v predaji a návštevnosti. Pri PPC ( pay per click) reklame neplatíte za zobrazenia, platíte iba za prekliky na stránku. Bežná súčasť platforiem ako Google, Facebook, Instagram a pod.

CRO

Conversion rate optimization je činnosť, pri ktorej optimaluzujeme prostredie webu z pohľadu užívateľov. Intuitívnosť a prehľadnosť má napokon výrazný dopad na pravdepodobnosť, že sa z návštevníka stránky stane váš zákazník.

Analytika webu

Výhodou online marketingu je jeho merateľnosť. Obchodné a podnikateľské rozhodnutia môžete robiť cielene na základe dátových analýz, sledovania metrík, trackovania návštevníkov webu a vyhodnocovania výsledkov. Ak hľadáte certifikovaného partnera, ste na správnej adrese.

Obsahový marketing

Content marketing je strategický prístup zameraný na vytváranie a distribúciu hodnotného, relevantného a konzistentného obsahu. Jeho úlohou je upútať a udržať jasne definované publikum, čo v konečnom dôsledku zvýši potenciál predaja.

Sociálne siete

Sociálne médiá sú dôležitým distribučným kanálom obsahu a informácií o vašej firme, pomáhajú budovať vašu značku a jej imidž. Zadefinujeme si štýl komunikácie a môžeme sa sústrediť na interakciu s vašou cieľovou skupinou.